New

ΕΣΠΑ Ιστοσελίδες 2021-2027

Δείτε όλα τα Ενεργά ΕΣΠΑ για Κατασκευή Ιστοσελίδων, E-shop και Marketing.

Τι είναι το Conversion Rate Optimization; 2024

Τι είναι το Conversion Rate Optimization;
Τι είναι το Conversion Rate Optimization;

To Conversion Rate Optimization (CRO) ή αλλιώς Βελτιστοποίηση Ρυθμού Μετατροπής είναι η Αύξηση του Conversion Rate! Για να το πετύχεις την Αύξηση αυτή κάνεις αλλαγές στην Ιστοσελίδα σου π.χ στα Κείμενα, το Design, τα Χρώματα και μετράς με Εργαλεία A/B testing και Heatmaps την Απόδοση της Αλλαγής που έκανες.

Πάμε όμως να καταλάβουμε τι είναι το Conversion και το Conversion Rate ώστε να μπορέσουμε να το Αυξήσουμε.

Τι είναι το Conversion;

Το Conversion (Μετατροπή) είναι η Ενέργεια που θες να κάνει ο Επισκέπτης της Ιστοσελίδας / E-shop σου. Και όταν λέμε Ενέργεια εννοούμε οτιδήποτε μετατρέπει τον απλό Θεατή του site σου σε ενεργό Χρήστη (newsletter) ή ακόμα καλύτερα σε Πελάτη σου.

Παράδειγμα: Για ένα Site το Conversion μπορεί να είναι η Εγγραφή στο Newsletter ή η αποστολή Μηνύματος μέσω Φόρμας. Για ένα E-shop είναι η Αγορά του Προϊόντος.

Τι είναι το Conversion Rate;

Το Conversion Rate (Ρυθμός Μετατροπής) είναι το Ποσοστό των Επισκεπτών σου που Εκτέλεσαν την Ενέργεια που θες. Π.χ για ένα e-shop πόσοι αγόρασαν

Πώς μετράμε το Conversion Rate;

Μετράμε το Conversion Rate σε Ποσοστό. Για να το βρεις πρέπει να διαιρέσεις τον Αριθμό των Επισκεπτών του Site σου (Συνολικό Traffic) με τον Αριθμό των Conversions και να πολλαπλασιάσεις το νούμερο που θα βγει με το 100.

Παράδειγμα: Μπήκαν στο e-shop σας 100 Άτομα και από αυτά αγόρασαν τα 5, τότε το Conversion Rate σου είναι 5%.

Πώς βρίσκω το Conversion Rate (Ρυθμός Μετατροπής)
Πώς βρίσκω το Conversion Rate (Ρυθμός Μετατροπής)

Υπολογιστής Conversion Rate.

Conversion Rate Calculator


Πώς κάνουμε Conversion Rate Optimization (CRO);

Για να κάνουμε Conversion Rate Optimization (CRO εν συντομία) χρησιμοποιούμε εργαλεία A/B testing, Heatmaps και τα Analytics της Google. Με τα δεδομένα που μαζεύουμε βελτιστοποιούμε την Ιστοσελίδα ή το E-shop μας. Μερικά από αυτά που βελτιστοποιούμε είναι τα παρακάτω.

Branding και Συνέπεια

Το να κρατάς ένα συνεπές Branding παντού αυξάνει το CRO και αυτό γίνεται γιατί ο Πελάτης σου ξέρει τι να περιμένει από εσένα. Βελτιστοποίησε τα ads σου με βάση το Brand σου καθώς και όλα τα CTA που χρησιμοποιείς.

Βελτιστοποίηση Design UX και UI

Αλλαγές στο UX (user experience) Design παίζουν τεράστιο Ρόλο στο conversion.

Να έχεις στο Μυαλό σου ότι το Καλό UX design Πρέπει να είναι:
- Χρήσιμο
- Εύχρηστο
- Προσβάσιμο
- Αξιόπιστο
- Λειτουργικό
- Ποθητό
- Πολύτιμο

Όπως και αλλαγές στο UI (user interface) Design αυξάνουν το Conversion Rate.

Πολύ μικρές αλλαγές στο Περιεχόμενο, τους Τίτλους και τα Χρώματα μπορούν να κάνουν την Διαφορά.

💡
CRO TIP: Μην φοβάσαι το Κενό στο UI, δώσε χώρο.

Σχέση του CRO με την Βελτιστοποίηση SEO

Το SEO αυξάνει το Traffic σε ένα Site, το CRO μετατρέπει περισσότερους Επισκέπτες σε πελάτες, είναι Αλυσίδες.

Γι' αυτό και εμείς στην Cosmolink εξειδικευόμαστε στο ROI-focused SEO.
Τον τρόπο η επένδυσή σου να έχει υψηλή απόδοση.
Για να πετύχουμε τις υψηλές Αποδόσεις συνδυάζουμε την Βελτιστοποίηση του Conversion με το SEO, ο συνδυασμός τους είναι Φωτιά🔥.

Δημιουργία Ισχυρού Sales Funnel

Η δημιουργία sales Funnel βοηθάει ακόμα περισσότερο το Conversion Rate Optimization γιατί βάζει τον Πελάτη σε μία λογική ακολουθία.

Το να ξέρεις να στοχεύεις σωστά μέσα στην Ιστοσελίδα σου τα Στάδια του Ταξιδιού του Πελάτη σου για να αγοράσει θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις πολύ γρήγορα από τον Ανταγωνισμό και θα αυξήσει τις Πωλήσεις σου σημαντικά.

Awareness > Interest > Evaluation > Decision > Sale > Resale

5 οφέλη του Conversion Rate Optimization

Γράφω τα κυριότερα οφέλη του Conversion Rate Optimization γιατί είναι πολύ περισσότερα. Για να καταλάβεις το πόσο σημαντικό είναι το CRO σκέψου τις μελέτες στην ψυχολογία μας που κάνουν τα Social Media.

Αυξάνει τις Πωλήσεις

Έμπαιναν 100 επισκέπτες στο E-shop σου και Αγόραζαν οι 4. Με το CRO, πάλι 100 επισκέπτες θα μπαίνουν αλλά θα αγοράζουν οι 6 ή οι 10.

Μειώνει το Bounce Rate

Το bounce Rate είναι ο ρυθμός που μπαίνουν οι Χρήστες στην Ιστοσελίδα σου και μετά φεύγουν (bounce). Σε ένα απλό παραδείγμα με Χρόνο για να το Καταλάβεις απλά (το Bounce Rate δεν μετράει Χρόνο, βέβαια).

Μπαίνουν πάλι αυτοί οι 100 επισκέπτες και σε 10' δευτερόλεπτα φεύγουν. Το Conversion Rate Optimization τους κρατάει ακόμα 20' δευτερόλεπτα μέσα στο Site σου και έτσι μειώνει το Bounce Rate.

Μετράει τα Πάντα

Με το CRO δεν χρειάζεται να μαντεύεις, μετράει τα Πάντα. Χρησιμοποιείς εργαλεία Α/Β testing και heatmaps για να δεις τι δεν δουλεύει σωστά και να το βελτιστοποιήσεις.

Ακόμα υπάρχουν New Tech εργαλεία που εξειδικεύονται στο CRO. Η Cosmolink αναλαμβάνει το implementation τέτοιων εργαλείων σε Μεγάλους Οργανισμούς και Επιχειρήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας.

Μεγαλύτερο Margin

Ακόμα με την Βελτιστοποίηση του Conversion Rate αυξάνεις το margin της επιχείρησής σου χωρίς να μπαίνεις στην διαδικασία να κοντραριστείς στην τιμή μέσα σε Marketplaces όπως το Skroutz.

Στοχευμένα Ads

Τέλος το σημαντικότερο όφελος του CRO είναι τα Στοχευμένα Ads μέσα από Α/Β testing. Το conversion rate optimization σου δίνει τη δυνατότητα εύκολα και γρήγορα να πετάξεις αυτά που δεν δουλεύουν και να κάνεις τα ads σου να εκτοξευτούν.

Πρακτικά Παραδείγματα CRO

Οι αλλαγές στο Conversion Rate Optimization είναι πάρα πολλές, μερικές από τις σημαντικότερες είναι οι παρακάτω.

Βελτιστοποίηση Αρχικής Σελίδας

Η Αρχική Σελίδα πρέπει να είναι Απλή και να Περιέχει Αυτά που Ψάχνουν οι Πελάτες σας Εύκολα και Κατανοητά.

Για να σε Βοηθήσουμε απάντησε τις 3 σημαντικότερες Ερωτήσεις.
- Τι Προσφέρεις;
- Γιατί να Επιλέξω εσένα;
- Ποια είναι τα επόμενα Βήματα;

Optimization σε Προϊόντα E-shop

Τα Προϊόντα e-shop πρέπει να παρέχουν Κατευθείαν στον επισκέπτη Εικόνες Υψηλής Ανάλυσης, την Τιμή και Αξιολογήσεις.

Επίσης όλες τις πληροφορίες που θα ρωτούσε ο πελάτης σας. Δηλαδή, πόσο είναι τα μεταφορικά, αν υπάρχει απόθεμα στο stock καθώς και συχνές ερωτήσεις.

CRO με Α.Ι. σε E-shop

Ακόμα πιο αναπτυγμένη μορφή βελτιστοποίησης είναι η προσωποποιημένη πώληση στα e-shop με την βοήθεια των A.I..

Η Cosmolink χρησιμοποιεί Α.Ι. σε μεγάλους πελάτες για να βελτιστοποιήσει το Conversion Rate και τα αποτελέσματα είναι 60% άνοδο στις Πωλήσεις e-shop στην Ολλανδία μέσα σε 13 μέρες.

Αν σου φάνηκε χρήσιμο το άρθρο αυτό, κάνε μία εγγραφή στην Συνδρομή μας και μοιράσου το με τους φίλους σου.


Rank 1# Keyword per time to Rank them All

Βγές στις πρώτες 3 θέσεις της Google.

Στείλε e-mail
Rank 1# Keyword per time to Rank them All

Great! Έκανες Εγγραφή με Επιτυχία.

Καλωσήρθες πίσω! You've successfully signed in.

You've successfully subscribed to Cosmolink • SEO Digital Agency.

Επιτυχία! Δες το email σου με το link για την Είσοδο.

Success! Your billing info has been updated.

Your billing was not updated.