Duplicate content (διπλότυπο περιεχόμενο) είναι το περιεχόμενο σε έναν Ιστότοπο που υπάρχει το ίδιο και αλλού. Δύο φορές οι ίδιες πληροφορίες βλάπτουν το SEO σου ακόμα και αν είναι μεταξύ των εσωτερικών σελίδων του site σου. Η Google επιβραβεύει το μοναδικό περιεχόμενο και ρίχνει θέσεις τα κείμενα που έχουν γίνει copy paste.
Πώς ελέγχω αν το περιεχόμενό μου είναι duplicate;
Δωρεάν εργαλείο ελέγχου Duplicate Content
Το Siteliner είναι ένα δωρεάν εργαλείο ελέγχου του duplicate content σε μια Ιστοσελίδα.
Τι ποσοστό duplicate content είναι αποδεκτό;
Δεν υπάρχει ποσοστό στο duplicate content, που να είναι αποδεκτό από τις μηχανές αναζήτησης. Προσπάθησε να δημιουργείς μοναδικό και ποιοτικό περιεχόμενο που να επικεντρώνεται στον χρήστη όπως προτείνει και η Google.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού duplicate content;
Εσωτερικό duplicate content είναι όταν εμφανίζεται το ίδιο περιεχόμενο το δικό σου σε 2 ή περισσότερα σημεία στο site σου. Και εξωτερικό όταν εμφανίζεται περιεχόμενο στην Ιστοσελίδα σου από άλλη Ιστοσελίδα.
Δεν χρειάζεται να παθιαστείς για την μοναδικότητα αν το διπλό περιεχόμενο είναι μέσα στο site σου. Διότι διπλότυπο περιεχόμενο μπορούν να θεωρηθούν πολλά διαφορετικά σημεία σε έναν Ιστότοπο.
Για παράδειγμα στη σελίδα της Cosmolink που διαβάζεις τώρα έχω 2 διαφορετικά tags ένα για SEO και ένα για Development. Η Google μου μετράει σαν duplicate content όταν εμφανίζεται το ίδιο άρθρο και στα δύο tag.
Για το εξωτερικό duplicate content ισχύει οτι πρέπει να το διορθώσεις 100%.
Πώς να διορθώσω το duplicate content;
Είναι απλό, βρες τις σελίδες με duplicate content με ένα εργαλείο όπως το siteliner και γράψε παθιασμένο και μοναδικό περιεχόμενο στην θέση του duplicate.
Η μετάφραση από τα Αγγλικά θεωρείτε Duplicate content;
Ναί, αν μεταφράσεις το περιεχόμενο ενός άλλου website στο δικό σου θεωρείται duplicate. Αν πάλι, μεταφράσεις το δικό σου μοναδικό περιεχόμενο σε άλλη Γλώσσα μέσα στην Ιστοσελίδα σου τότε δεν θεωρείτε duplicate content, αρκεί να χρησιμοποιήσεις τις ετικέτες Hrflang.