New

ΕΣΠΑ Ιστοσελίδες 2021-2027

Δείτε όλα τα Ενεργά ΕΣΠΑ για Κατασκευή Ιστοσελίδων, E-shop και Marketing.

Απόλυτος Οδηγός: Τι είναι το Google my Business 2024

Απόλυτος Οδηγός: Τι είναι το Google my Business 2024
Απόλυτος Οδηγός: Τι είναι το Google my Business 2024

Το Google my Business (GMB) είναι το Προφίλ της επιχείρησής σου στην Google. Εμφανίζεται στον Χάρτη της Google (Google maps) και είναι ο Νο1 παράγοντας για επιτυχημένο Local SEO.

To Google my Business είναι Δωρεάν υπηρεσία της Google και Απαραίτητη. Γιατί; Παρέχει όλες εκείνες τις πληροφορίες που ψάχνει κάποιος για εσένα σε Τοπικό επίπεδο. Μερικές από αυτές είναι το Τηλέφωνο, η Διεύθυνση, Φωτογραφίες, Αξιολογήσεις, οι Ώρες που είσαι Ανοιχτός, οι Υπηρεσίες σου αλλά και Ενημερώσεις.

Εγώ πάντα κοιτάω το Προφίλ μιας επιχείρησης στην Google και δεν είμαι ο μόνος.

👩‍⚕️
Οι Ιατρικές Υπηρεσίες και Επαγγέλματα έχουν το Yψηλότερο Ποσοστό Επισκεψιμότητας στο Google my Business.

Πάμε να δούμε πώς φτιάχνουμε Τέλεια την καταχώρησή σου στο Google maps, τις σωστές διαστάσεις, ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες κατάταξης, τα πάντα για τις Google αξιολογήσεις και τι παραπάνω μπορεί να κάνει μια εταιρεία SEO ή ένας Consultant από εσένα.

💡
Μόνο με το Google my Business Optimization μπορείς να δεις μέχρι και 140% ΑΜΕΣΗ άνοδο στις επισκέψεις της επιχείρησής σου.

Βήματα για δημιουργία Λογαριασμού

Για να δημιουργήσεις Λογαριασμό στο Google my Business το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα email στην Google. Πάτα στο παρακάτω link για να μην ψάχνεις που είναι το GMB και πάμε να δούμε τα Βήματα για να το "στήσεις" Τέλεια.

Google my Business

  1. Ξεκίνα την Εγγραφή και Βάλε το Όνομα της Επιχείρησής σου. Διάλεξε την σωστή Κατηγορία και τα extra τα προσθέτεις μετά.
  2. Μετά βάλε την Διεύθυνση της επιχείρησής σου. Διάλεξε ένα φυσικό σημείο υπαρκτό και κατά προτίμηση κοντά σου. Μπορεί να παρέχεις Υπηρεσίες και η Google να σου δίνει τη δυνατότητα να Μην βάλεις διεύθυνση, αλλά Μην το κάνεις.
  3. Στο επόμενο βήμα συμπληρώνεις το Τηλέφωνο και την Ιστοσελίδα σου.
  4. Φτάσαμε και στην επαλήθευση. Η Google θα σου στείλει Γράμμα (ναί, κανονικό γράμμα με χαρτί) το οποίο θα αναγράφει ένα κωδικό. Ο χρόνος για να σου έρθει το γράμμα από την Google είναι περίπου 2 εβδομάδες σε άλλους λιγότερο και σε άλλους περισσότερο.
  5. Tέλος συμπλήρωσε όλα τα υπόλοιπα Πεδία, όπως Υπηρεσίες (Επέλεξε τις πιο γνωστές που βγαίνουν και μετά πρόσθεσε και τις δικές σου), Ωράριο, να Δέχεσαι Μηνύματα και πρόσθεσε Φωτογραφίες και Βίντεο.

Διαστάσεις Φωτογραφιών Google my Business

Το να ξέρεις τις διαστάσεις των Φωτογραφιών θα δώσει στο Προφίλ σου στην Google μία Συνεπή εμφάνιση που θα ταιριάζει με το Brand σου. Επίσης θα σε βοηθήσει στο Local SEO.

💡
SEO TIP: Διάλεξε φωτογραφίες που να τραβάνε το μάτι, με ωραία χρώματα.

Ιδανικό Μέγεθος: 250 x 250 pixels.
Ελάχιστο: 120 x 120 pixels
Μέγιστο: 5200 x 5200 pixels

Διαστάσεις Cover Photo

Ιδανικό Μέγεθος: 1080 x 608 pixels.
Ελάχιστο: 480 x 270 pixels
Μέγιστο: 2120 x 1192 pixels

Διαστάσεις Φωτογραφιών Post

Ιδανικό Μέγεθος: 540 x 405 pixels, με αναλογία εικόνας 4:3

Διαστάσεις Video

Ελάχιστη Διάρκεια: 30s
Ελάχιστη Ανάλυση: 720p
Μέγιστο Μέγεθος Αρχείου: 75 ΜΒ

Παράγοντες Κατάταξης (SEO) στο GMB

Οι παράγοντες κατάταξης στο Google my Business δεν είναι μυστικό αρκεί να τους εφαρμόσεις σωστά. Επίσης πολύ σημαντικό είναι ότι το SEO για να βγεις πρώτος στους Χάρτες της Google είναι ανεξάρτητο από το SEO στην μηχανή αναζήτησης. Αυτό σου δίνει ένα τεράστιο πλεονέκτημα.

Συνοπτικά για να έχεις την μέγιστη απόδοση στο GMB πρέπει να έχεις:

  • Συνέπεια σε όλες τις πληροφορίες σε διαφορετικές πλατφόρμες.
  • Συμπλήρωση και ενημέρωση όλων των πεδίων τακτικά.
  • Προσθήκη ποιοτικών φωτογραφιών και βίντεο.
  • Μοναδικό περιεχόμενο σε κάθε σου Υπο-Κατάστημα.
  • Διαχείριση και απάντηση σε όλες τις αξιολογήσεις, είτε θετικές είτε αρνητικές.
  • Ενσωμάτωση του χάρτη GMB στον ιστότοπο της επιχείρησης.
46% Όλων των Αναζητήσεων στη Google έχουν "Τοπικό Χαρακτήρα"
46% Όλων των Αναζητήσεων στη Google έχουν "Τοπικό Χαρακτήρα"

Συνέπεια 101%

Η συνέπεια είναι παντού καλή και η Google το τιμάει αυτό. Πρόσεξε να έχεις παντού το ίδιο Όνομα επιχείρησης, το ίδιο Τηλέφωνο και την ίδια Διεύθυνση.

Συμπλήρωσε Όλα τα Πεδία

Όταν δημιουργείς το Προφίλ κοίταξε να έχεις συμπληρώσει όλα τα πεδία και ανα κάποια διαστήματα να τα κρατάς ενημερωμένα (τουλάχιστον 1 φορά το εξάμηνο).

Πρόσθεσε Φωτογραφίες και Video

Δεν εννοώ να βάλεις μια-δυο φωτογραφίες και 1 video. Προσπάθησε να προσθέτεις νέο υλικό ανά τακτά διαστήματα τουλάχιστον 1 φορά το μήνα.

Μοναδικό Περιεχόμενο σε Κάθε Υποκατάστημα

Αν έχεις πολλαπλές καταχωρήσεις στο Google my Business για υποκαταστήματα κοίτα να έχουν όλες μοναδικό περιεχόμενο και περιγραφή.

Να Απαντάς σε όλες τις Αξιολογήσεις

Για τις αρνητικές αξιολογήσεις είναι προφανές ότι πρέπει να απαντάς για να μπορούν αυτοί που βλέπουν το προφίλ σου να έχουν πλήρη εικόνα. Ε λοιπόν, απάντα και στις θετικές, βοηθάει.

Ενσωμάτωσε τον Χάρτη στο Site σου

Στο προφίλ σου στo Google maps υπάρχει ένα κουμπί που γράφει Share.
Πάτα το και ενσωμάτωσε τον Χάρτη της επιχείρησής σου στο Site σου.

Δες τον χάρτη της Cosmolink στο τέλος του άρθρου.

Ενσωμάτωσε τον Χάρτη στο Site σου με το Share
Ενσωμάτωσε τον Χάρτη στο Site σου με το Share

Google Maps Αξιολογήσεις

Οι αξιολογήσεις είναι ο Νο1 παράγοντας κατάταξης στο Google Maps και το Νο1 κριτήριο που κοιτάνε πιθανοί πελάτες σου για να σε επιλέξουν.

Πώς να Αυξήσω τις Google Αξιολογήσεις;

Ο καλύτερος τρόπος να αυξήσεις τις Αξιολογήσεις σου στην Google είναι προφανώς και ζητώντας το. Ετοίμασε τι θα πεις από πριν και με ευγενικό τρόπο ζήτα τους να αφήσουν μία αξιολόγηση μόλις ολοκληρωθεί μία αγορά ή υπηρεσία.

Ένας ακόμα τρόπος που εφαρμόζουν πελάτες της Cosmolink με τεράστια επιτυχία είναι οι Κάρτες. Ναί, καλά διάβασες. Φτιάξτε μια χάρτινη κάρτα που θα δίνεις στους πελάτες σου γράφοντάς τους ένα μικρό ευχαριστώ. Όσοι εφάρμοσαν την τακτική μας είδαν τις αξιολογήσεις τους 2x φορές περισσότερες από το να το ζητήσουν απλά.

Πώς Διαγράφω Αρνητικές Αξιολογήσεις;

Για να διαγράψεις μία Αρνητική Αξιολόγηση πήγαινε στις αξιολογήσεις, βρες την Αρνητική Κριτική και στα δεξιά πάτα τις 3 τελείες (δες την εικόνα). Μετά πάτα "Flag as inappropriate". H Google θα αξιολογήσει το αίτημά σου και μπορεί και να την βγάλει αν δεν συμβαδίζει με τους Κανόνες της.

Αν ψάχνεις άλλο τρόπο, Δεν Υπάρχει.

Αν Δεν μπορέσεις να διαγράψεις την Αρνητική Κριτική Απάντησε. Πάντα με όμορφο τρόπο. Αν δεν έφταιγες, όσοι διαβάσουν την Κριτική και την Απάντησή σου θα το καταλάβουν.

Μετά προσπάθησε να αυξήσεις τις Θετικές Κριτικές ώστε να εξισορροπηθεί η αρνητική βαθμολογία.

Αξιολόγηση στην Cosmolink από την επιχείρηση Santoriniwinetrails
Αξιολόγηση στην Cosmolink από την επιχείρηση Santoriniwinetrails

Ψεύτικες Κριτικές στην Google πως τις Αντιμετωπίζω;

Αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα με ψεύτικες κριτικές προσπάθησε να τις Διαγράψεις όπως ακριβώς και με τις Αρνητικές. Στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι αρκετά δύσκολο γιατί εσύ ξέρεις ότι είναι ψεύτικες αλλά η Google όχι.

Οπότε και εδώ η μόνη λύση είναι να προσθέσεις πολλές Θετικές όπως και στην προηγούμενη περίπτωση.

Γιατί να επιλέξω SEO Expert;

Την ερώτηση αυτή μου την κάνουν πάρα πολλά άτομα και μάλιστα με ύφος.
Δεν χρειάζομαι SEO Expert για να φτιάξω ένα Google my Business.
Σιγά το δύσκολο!

Αφού διάβασες τα παραπάνω θα σου πω 3 μυστικά που κάνει κάποιος που εξειδικεύεται στο Local SEO, αν μπορείς να τα κάνεις, τότε ναί, σιγά το δύσκολο!

Βρίσκει το κενό στην Αγορά

Το να βρεις σε ποιά θέση βρίσκεται η επιχείρησή σου στο Google maps και κατ' επέκταση να βρεις το κενό στην Αγορά δεν γίνεται από το κεφάλι μας! Υπάρχουν εργαλεία που το ελέγχουν και χρησιμοποιούνται από τους SEO experts.

SEO στις Φωτογραφίες και τα Video

Η βελτιστοποίηση των Φωτογραφιών και των Video για τις μηχανές αναζήτησης είναι αρκετά σημαντική για να έχει τη μέγιστη προβολή η επιχείρησή σου.

Το SEO στις Φωτογραφίες και τα βίντεο είναι ξεχωριστό από το Google Maps και μετράει προσθετικά για εσένα.

Επιλέγει τις κατάλληλες Λέξεις Κλειδιά

Αφού βρει το κενό διαλέγει τις λέξεις κλειδιά που θα έχουν το περισσότερο impact στην επιχείρησή σου για να κερδίσεις το 3-pack.

Αφού βγεις στο 3-pack, με τον καιρό, αυξάνει τις αξιλογήσεις και αξιολογεί ξανά τις λέξεις κλειδιά σε πιο δύσκολες κάθε φορά για να βγεις στην κορυφή.

Στην Cosmolink το έχουμε πετύχει για εμάς αλλά και για πολλούς πελάτες μας.


Rank 1# Keyword per time to Rank them All

Βγές στις πρώτες 3 θέσεις της Google.

Στείλε e-mail
Rank 1# Keyword per time to Rank them All

Great! Έκανες Εγγραφή με Επιτυχία.

Καλωσήρθες πίσω! You've successfully signed in.

You've successfully subscribed to Cosmolink • SEO Digital Agency.

Επιτυχία! Δες το email σου με το link για την Είσοδο.

Success! Your billing info has been updated.

Your billing was not updated.